Ekstranetas | Virtuali mokymosi aplinka

Šiaulių profesinio rengimo centras
Juridinių asmenų registras
Kodas 300039668

Gardino g. 4, LT-78231 Šiauliai
Tel. (8 41) 55 25 89
Faks. (8 41) 39 01 72
El. paštas info@sprc.lt


centro_taryba_4.gif
viesieji_pirkimai.gif
darbdaviams_2.gif
suaug_mok_2.gif
paslaugos_2.gif
fb_korupc.gif
patycios_stop.gif
fb_sprcs.gif

TARPTAUTINIS MOBILUMAS PROFESINIAM TOBULĖJIMUI
2018-1-LT01-KA116-046638

Dotacijos gavėjas: Šiaulių profesinio rengimo centras

Projekto partneriai:
Cork Education and Training Board, Airija
Berufsbildende Schulen Burgdorf, Vokietija
Zealand Business College, Danija
ALVIT - inovace a vzdelavani s.r.o., Čekijos Respublika
APLICAPROPOSTA LDA, Portugalija
EPD - European Projects Development Unipessoal Lda, Portugalija

Projekto biudžetas: 148064,00 Eur

Projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai.
 

Profesinė stažuotė Vokietijoje (2018-09-21 – 2018-10-16)

Automobilių mechaniko ir elektromechaniko specialybių mokiniai vyko į profesinę stažuotę  Berufsbildende mokykloje Burgdorfe Vokietijoje. Mokiniai turėjo galimybę profesinę praktiką atlikti realiose darbo vietose – automobilių servisuose. Praktinio mokymo metu mokiniai atliko automobilių važiuoklės remonto, kėbulo, ratų tvarkymo darbus. Stažuotės metu projekto dalyviai įgijo naujų kompetencijų, pajuto kitokią darbo kultūrą, palygino kaip vykdomas darbų organizavimas Lietuvos ir Vokietijos automobilių servisuose.

Pakeitėme požiūrį į darbą: neskubėti, apmąstyti, įsigilinti, jei ko nesupranti. Patobulinome savo žinias: ką mokėjome ir ką dar geriau išmokome. Iš veiklos, be darbo servise, labai patiko, kad turėjome galimybę aplankyti Mercedes-Benz ir Volkswagen gamyklas.

Erlandas Kasperavičius - automobilių mechaniko specialybės mokinys

 

Profesinė stažuotė Protugalijoje (2018-10-07 – 2018-11-03)

Profesinę stažuotę Portugalijoje Montjo mieste atliko floristo specialybės mokiniai. Projekto dalyviai praktiką atliko didžiausiame tame regione gėlių ūkyje, kur gėlės ne tik auginamos, bet kuriamos jų kompozicijos ir paruošiamos prekybai gėlių salonuose, parduotuvėse. Todėl mokiniai, atlikę praktiką šioje įmonėje, įgijo įvairiapusės patirties: nuo skintų gėlių apdorojimo, gėlių kompozicijų kūrimo iki darbo gėlių salonuose, prekyboje.

Šiame projekte labai norėjau dalyvauti, nes norėjau pamatyti kitą šalį, visai kitokią kultūrą. Prieš stažuotę neramino tai, kad nežinojau kaip viskas bus, kaip pavyks susišnekėti su darbo kolektyvu bei koks tai bus darbas. Stažuotės metu absoliučiai patiko viskas, nieko nesigailiu. Darbo kolektyvas buvo labai draugiškas, drauge ir pasijuokdavome, ir pašokdavome. Tik buvo sunku susišnekėti, nes jie angliškai nesuprato. Išmokau gėlių priežiūros būdą, kad jos išsilaikytų ilgiau, taip pat naujų gėlių komponavimo technikų ir grįžau į Lietuvą su daug nuostabių idėjų. Ateityje tikrai viską puikiai galėsiu pritaikyti - tiek portugalų kalbą, tiek naujas komponavimo technikas. Norėčiau pasakyti, kad tikrai 100% verta važiuoti, kad ir kaip nedrąsu būtų, nes tai neįkainojama patirtis ir tikrai nėra ko bijoti, kai aplink tiek gerų žmonių, kurie visada pasiruošę padėti. Nepraraskite tokio šanso, nes jis gali būti tik vieną kartą gyvenime.

Gabrielė Kairytė - floristo specialybės mokinė


Prieš pildant anketą neramino klausimas ar pateksiu ar ne. Dalyvauti norėjau, nes tiesiog norėjau išvykti, pamatyti daugiau pasaulio, įgyti naujos patirties, susipažinti su naujais žmonėmis. Stažuotė buvo tobula. Darbe: gausus kolektyvas, šilti žmonės, šiltas oras, puikios darbo sąlygos. Įgijau daug naudingos darbinės patirties. Mokiniams, kurie nepasiryžta sakyčiau taip: kodėl nepabandžius? viskas nemokama, išvyksti į kitą šalį, daug pamatai, tikrai reikia bandyti ir stengtis patekti į projektą.

Gintaras Baliutis - floristo specialybės mokinys


Higieninės kosmetikos kosmetiko specialybės mokinės profesinę stažuotę atliko grožio salonuose. Praktikos vietose mentoriai negailėjo patarimų merginoms, taip pat suteikė galimybę teorines žinias pritaikyti praktikoje – atliekant grožio procedūras klientams. Mokinės turėjo galimybę susipažinti su darbo kultūra klientų aptarnavimo srityje, patobulino bendravimo įgūdžius, kas yra itin svarbu dirbant pagal šią profesiją.
 

Prieš pildant paraišką dalyvauti projekte neramu buvo dėl kalbos, bijojau jog nepavyks laisvai susikalbėti. Dalyvauti nusprendžiau, nes norėjau įgyti daugiau praktinių įgūdžių, pamatyti kaip yra atliekamos grožio procedūros užsienio grožio salonuose bei pamatyti pačią Portugaliją.
Stažuotės metu labai patiko salonai, kuriuose dirbau, žmonės juose mane labai šiltai priėmė į savo komandą, taip pat visuomet rūpinosi projekto koordinatoriai - viskuo buvome aprūpinti. Išmokau atlikti manikiūrą ir pedikiūrą, stebėjau kaip buvo atliekamos ilgalaikio makiažo procedūros, taip pat pramokau portugalų kalbą. Ateityje pritaikysiu įgytas žinias, kaip atlikti manikiūrą ir pedikiūrą.
Norėčiau pasakyti, jog tai yra puiki galimybė įgyti ne tik praktikos, bet ir patobulinti užsienio kalbos gebėjimus. Tai puikus šansas, pažinti kitą šalį, jos kultūrą. Linkiu mokiniams nebijoti ir pasinaudoti šia puikia galimybe sudalyvauti "Erasmus+" projekte, tikrai nepasigailėsite! Parsivešite į namus pilną "bagažą" prisiminimų ir įspūdžių, kurie manau išliks visam gyvenimui.

Dovilė Okockytė - higieninės kosmetikos kosmetiko specialybės mokinė
 

Prieš stažuotę, pildant anketą, man buvo labai neramu, jog manęs neišrinks ir praleisiu tokią puikią galimybę atlikti praktiką kitoje šalyje, susipažinti su kita kultūra, kitais žmonėmis, pažinti kitos šalies istoriją. Projekte labai norėjau dalyvauti jau nuo pat pirmo kurso, bet tiesiog nebuvo galimybės. Stažuotės metu man labai patiko, tai jog gyvenome visi kartu. Nors ir nebuvome labai gerai pažįstami, o kitų visai nepažinojau, per tą mėnesį mes tapome kaip šeima. Gyvenome nedideliame mieste, bet jame visi žmonės buvo draugiški. Kiekvieną dieną pro grožio salono, kuriame dirbau, duris įžengdavau su šypsena, nes žinodavau, jog ten esu laukiama ir visos darbuotojos mane pasitikdavo su didžiausia šypsena. Nors kai kurios nemokėjo nei anglų, nei rusų kalbos, darbe beveik visada bendravau tik rusiškai, vis tiek mane pasikviesdavo ir rodydavo kaip jos atlieka procedūras ir net siūlydavo man taip pabandyti. Išmokau atlikti dviejų žmonių sinchroninį masažą. Ši patirtis labai įdomi ir naudinga, nes su masažiste turėjome rankomis atlikti lygiai tokius pat masažo judesius ant vieno žmogaus. Mokiniams, kurie dvejoja ar verta dalyvauti Erasmus+ programoje, patarčiau nebijoti dalyvauti, pasirįžti ir tikėti, jog juos išrinks, nes tik nusiteikus pozityviai viskas geriau seksis, o galimybė atlikti praktiką kitoje šalyje nesislepia už kiekvieno kampo, todėl nepraleiskit tokios progos!

Sigita Jašmontaitė - higieninės kosmetikos kosmetiko specialybės mokinė



Profesinė stažuotė Portugalijoje (2018-11-18 – 2018-12-15)


Prieš stažuotę neramino tai, kad nepažįstu kitų „Erasmus+" projekto dalyvių. Nerimavau, kad jie bus labai skirtingi, kad mes nesutarsim... Ta mintis baugino iki pat paskutinių valandų, kol reikėjo keliauti. Pildant anketą pergyvenau dėl anglų kalbos žinių, o dalyvauti labai norėjau, nes mėgstu iššūkius, norėjau išbandyti save profesinėje srityje ir ne tik, bei pamatyti kitą šalį.
Stažuotės metu be galo patiko ir padarė didelį įspūdį darbo vieta – rytais net norėdavome kuo anksčiau išeiti į darbą. Darbe kolektyvas buvo labai draugiškas, turbūt galėčiau sporto klubo darbuotojus ir lankytojus prilyginti šeimai, nes jie ir patys laikosi tos minties. Tai buvo nerealu!
Šioje stažuotėje pažinau save įvairiose situacijose. Patirčių buvo labai daug ir įvairių, bet visumoje emocijos tik geriausios, kurios išliks visą laiką.
Norėčiau visus paskatinti įveikti baimes ir užpildyti anketą. Nepergyventi dėl kalbos ar profesinių žinių, visa tai yra išmokstama.


Deimantė Mikšytė – sporto klubo paslaugų darbuotojo specialybės mokinė

 

Nesitikėjau, kad būsiu atrinkta vykti į „Erasmus+" programos stažuotę Portugalijoje. Neramino tai, kad galbūt nepateksiu ir reikės nusivilti, taip pat, kad esu įgijusi per mažai žinių ir bus sunku prisitaikyti. Norėjau dalyvauti projekte, kad pamatyčiau kitą šalį, susipažinčiau su kitokia kultūra, naujais žmonėmis, pagilinčiau savo profesines ir anglų kalbos žinias.
Stažuotės metu man patiko žmonės, kurie rūpinosi visais projekto dalyviais, patiko ekskursijos. Darbo vietoje naujos pažintys, nauji įgūdžiai, bendravimas ir mandagumas – geroji patirtis. Drąsiai galiu sakyti, kad dabar galėsiu laisviau bendrauti anglų kalba, mokėsiu deramai prieiti prie žmogaus ir jam padėti.
Kitiems mokiniams, kurie dvejoja ar dalyvauti projekte, norėčiau pasakyti, kad būtų drąsūs ir savimi pasitikintys, nes viskas priklauso nuo noro ir motyvacijos.


Veronika Zazaitė – sporto klubo paslaugų darbuotojo specialybės mokinė




Profesinė stažuotė Vokietijoje (2018-11-19 – 2018-12-15)

Pildant anketą buvau ramus ir pasitikintis savimi, norėjau suvokti gyvenimą ir darbo praktiką kitoje šalyje. Stažuotėje patiko viskas, o sunku buvo tik dėl charakterių skirtumų su kitais dalyviais. Suvirintojas visada turi ko išmokti naujo. Tikrai galiu pasakyti, kad tapau geresniu suvirintoju, pasitikėčiau savimi ir užsienio rinkoje.
Mano manymu, labai didelė klaida yra nepasitikėti savimi ir nesiryžti dalyvauti atrankoje į profesinę stažuotę. „Erasmus+" projektas atveria naujas galimybes ir užgrūdina tave. Nėra ko bijoti, pirmyn!

Vismantas Vaičiulis – suvirintojo specialybės mokinys


Stažuotėje viskas buvo gerai, dėl nieko nesijaudinau. „Erasmus+" projekte norėjau dalyvauti, nes norėjau pamatyti Vokietiją ir pažinti jos kultūrą, taipogi norėjau įgauti daugiau profesinės patirties, pamatyti Vokietijoje gyvenančių žmonių darbo stilių ir metodus.
Patiko visi aplankyti muziejai, fabrikai, automobilių gamykla. Patiko vokiškas maistas, vokiški „kebabai“ ir gėrimai, žmonių draugiškumas (kai kurių). Išmokau šiek tiek kalbėti vokiškai, pamačiau kaip suvirinamos įvairios detalės produkcijai, kaip montuojama. Toliau mokantis specialybės šios žinios tikrai pravers.
Dalyvavimas „Erasmus+" projekte yra puikus šansas pamatyti kažką nauja, pasimokyti naujovių, pagyventi šiek tiek kitoje aplinkoje, susipažinti su kita kultūra, maistu ir panašiai.

Darius Patapkinas – suvirintojo specialybės mokinys

 

Profesinė stažuotė Čekijoje (2019-01-14 - 2019-02-08)

Fotografo specialybės mokiniai ir dvi profesijos mokytojos vyko į stažuotę Ostravos mieste Čekijoje.  Stažuotėje, trukusioje keturias savaites, mokiniai dirbo kartu su profesionalia fotografe – mentore, kuri mokiniams negailėjo gerų patarimų ir komentarų apie skirtų užduočių vykdymo eigą. Stažuotės dalyvių veiklos buvo organizuojamos senoje metalo rudės gamykloje, gamtos vaizdai buvo fiksuojami kalnuose. Praktikos metu mokiniai ne tik fotografavo, bet ir mokėsi redaguoti fotografijas kompiuterinėmis programomis. Dalyviai turėjo galimybę aplankyti Čekijos sostinę – Prahą, studentų miestą - Brno.

Mokytojos stažuotės metu įgijo naujų kompetencijų HDR atvaizdų kūrimo srityje, patobulino esamas kompetencijas dirbant fotografijų readagavimo programomis, savaitę laiko bendraujant anglų kalba pagerėjo šios užsienio kalbos profesinės terminologijos žinios.


Profesinė stažuotė Danijoje (2019-02-04 – 2019-03-10)

Konditerio specialybės mokinės vyko į mobilumo vizitą Danijos profesinio mokymo centre. Mėnesį laiko mokinės gyveno ir mokėsi Danijoje, pažino šios šalies kultūrą, tradicijas, susirado draugų iš užsienio valstybių. Praktikos metu mokinės gamino tradicinius daniškus desertus, mokėsi patiekti juos kavinės lankytojams.

Projekte norėjau dalyvauti, kad įgaučiau daugiau patirties savo profesinėje srityje, pamatyčiau naują šalį, susipažinčiau su jos virtuve, taip pat norėjau susipažinti su naujais žmonėmis. Prieš šį projektą neramino viena mintis – 5 savaitės kitoje šalyje ir menkos anglų kalbos žinios, tačiau nuvykus į Daniją šis neramumas dingo. Stažuotės metu išmokau Danijos populiariausių desertų receptų, daugiau pasitikiu savimi savo profesijos srityje, pagilinau anglų kalbos žinias. Kitiems mokiniams, kurie nepasiryžta dalyvauti projekte galiu paasakyti tik tiek, kad šis projektas yra vienas iš geriausių dalykų, kuriuos žinau, nes tai yra puiki praktika ir tinkamas laikas išbandyti save.

Kornelija Barakauskaitei – konditerio specialybės mokinė


Pildant anketą buvau susirūpinusi ir buvo neramu, nes galvojau ar pateksiu, ar pavyks išvykti į kitą šalį. Projekte norėjau dalyvauti, kad įgyčiau daugiau patirties ne tik Lietuvoje, bet ir kitoje šalyje. Stažuotės metu susipažinau su Danijos virtuve, tradiciniais desertais ir įvairiais ingredientais. Gaminome gaminius, kurių nesu dariusi nei karto, todėl grįžusi galiu pasidalinti patirtimi, ko naujo išmokau ten.
Mokiniai, jeigu tik yra noro tikrai išnaudokit visas galimybes, nes stažuotė tikrai duoda daug praktikos ir nuostabių įspūdžių.

Digna Linkaitė – konditerio specialybės mokinė

 
 

Profesinė stažuotė  Airijoje (2019-03-03 – 2019-03-29)

Siuvėjo ir fotografo specialybių mokiniai vyko į profesinę stažuotę  Korko mieste Šv. Jono koledže Airijoje. Praktikos metu mokiniai atliko jiems paskirtas užduotis, gyveno mokyklos bendruomenės ritmu, taip geriau pažindami šalių skirtumus.  Įgyta tarpkultūrinė patirtis praplėtė mokinių suvokimą apie mokymo(si) ir gyvenimo sąlygas  Airijoje.

Priežastys, kodėl norėjau dalyvauti: nauja patirtis, studijuojamos specialybės (fotografijos) žinių plėtimas, naujų pažinčių užmezgimas, kitos kultūros pažinimas, gyvenimo kitomis sąlygomis išbandymas. Asmeniškai, nerimas man nebūdingas, todėl į stažuotę vykau visiškai ramus.
Mokymasis - pasąmoningas TAIP ne tik sričiai, kurios mokomasi, bet ir įvairiausioms gyvenimo patirtimis. O gyvenimo patyrimas yra viena svarbiausių gyvenimo vertybių. Mobilumo programa yra privalumų visuma.

Nedas Mockevičius –  fotografo specialybės mokinys

 

Profesinė stažuotė Danijoje (2019-03-04 – 2019-03-22)

Automobilių automechaniko ir elektromechaniko specialybių mokiniai vyko į mobilumo vizitą Danijos profesinio mokymo centre. Praktinio mokymo metu projekto dalyviai ardė ir surinko naujų automobilių važiuokles, atlikdami paskirtas užduotis vadovavosi instrukcijomis ir smulkiai aprašė padarytus darbus, aptarė darbų eigą su atsakingu mokytoju. Stažuotės metu mokiniai pagilino užsienio kalbos žinias, įgijo komandinio darbo patirties, atskleidė geriausias savo asmenines savybes.

Dalyvavau projekte, nes norėjau kuo daugiau išmokti, išvykti pamatyti pasaulį, susipažinti su kitos šalies darbo ir gyvenimo kultūra, išbandyti savo jėgas ir kalbos įgūdžius. Bet svarbiausia – įsisavinti kuo daugiau naudingos informacijos.
Pildant paraišką bijojau jog nepakliūsiu – tiesiog neteko dar taip rimtai niekur išvykti, bijojau dėl savo anglų kalbos žinių.
Kitiems norėčiau pasakyti: pildykit drąsiai paraiškas, nebijokit, viskas yra daug paprasčiau nei atrodo.

Lukas Gasparas - automobilių elektromechaniko specialybės mokinys

 

„Erasmus+“ projekte norėjau dalyvauti, nes man buvo smalsu koks tai projektas.
Pildant paraišką buvo baisu kas įvyks toliau, jei aš būsiu atrinktas dalyvauti projekte, kokie iššūkiai manęs lauks eigoje ir ar aš sugebėsiu įveikti visus sunkumus.
Kitiems mokiniams pasakyčiau, kad bijoti nėra ko, pradžioje gąsdina nežinomybė kokie iššūkiai laukia, bet viskas pasikeičia ir įvyksta savaime kai nuvažiuoji į paskirtą vietą, todėl nevertėtų bijoti, pildant dalyvio atrankos anketą, nes tokia profesinė stažuotė padeda tobulėti ir pasitikėti savimi.


Deividas Kučas – automobilių mechaniko specialybės mokinys.


Norėjau dalyvauti „Erasmus+" projekte, nes norėjau pamatyti kitokią darbo kultūrą, galbūt kažkokių įmantresnių darbo įrankių, susipažinti su kitokiais darbo metodais.
Nerimavau tik dėl anglų kalbos žinių. Tiems, kas nesiryžta pildyti paraiškos, norėčiau pasakyti, kad daro didelę klaidą, nes tokia galimybė ne kiekvieną dieną pasitaiko ir gali daugiau nebepasitaikyti. Reikia naudotis šansu.

Justinas Druktenis – automobilių mechaniko specialybės mokinys

 

Profesinė stažuotė Čekijoje (2019-03-25 – 2019-04-19)

IT specialybių mokinių profesinė stažuotė vyko Ostravos mieste Čekijoje. Projekto dalyviai Čekijoje praleido  keturias savaites, kurių metu mokiniai, vadovaujami IT srities specialisto, atliko užduotis atitikusias specialybės dalykus. Projekto dalyviai gavo užduotis, kurių vykdymo eigą ir rezultatą turėjo galimybę individualiai aptarti su mentoriumi. Tokiu būdu organizuota stažuotė mokiniams suteikė galimybę gauti individualaus dėmesio, dirbti individualiu grafiku ir atlikti užduotis atitinkančias sugebėjimus.
Laisvu nuo darbo laiku mokiniai pažino čekų kultūrą, tradicijas, gerėjosi nuostabia Čekijos gamta, sostine – Praha.


 

 

lama_bpo_baneris.jpg
Europass.png
logo.jpg
vet mobility.JPG
geriausi.jpg
OPA-baneris.jpg
elektronine biblioteka korelis.jpg
savu keliu logo.jpg

Centro laikraštis
laikrastis-mes_.gif