Informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo technikas
Būsimasis informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo technikas mokosi:
informacinės sistemos problemų valdymo,
įdiegti ir prižiūrėti informacinių ir ryšių technologijų sprendimus,
valdyti informacinių ir ryšių technologijų pokyčius.
Darbo pobūdis. Įgijęs informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo techniko kvalifikaciją, gali dirbti informacinių ir ryšių technologijų sektoriaus verslo įmonėse, kitų sektorių organizacijų informacinių technologijų padaliniuose.
Mokymasis. Informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo techniko kvalifikaciją įgysi Šiaulių profesinio rengimo centro Technologijų skyriuje. Mokymosi trukmė 23 mėn. Valstybės nefinansuojamos vietos kaina už visą programą – 3199,00 Eur
Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais.
Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.
Kad veiktų užklausos forma, naudojame sistemą „Google ReCaptcha“, kuri padeda atskirti jus nuo interneto robotų, kurie siunčia brukalus (angl. spam) ir panašaus tipo informaciją.
Taigi, kad šios užklausos forma užtikrintai veiktų, jūs turite pažymėti „Sutinku su našumo slapukais“.